Mån, 2009-12-07 07:00
En 70-årig kvinna skadades när hon blev påkörd av en bil på Skönsmon i går eftermiddag.
Kvinnan blev påkörd på ett övergångsställe. Men ska ha gått mot röd gubbe.
– Föraren såg inte kvinnan. Det kan ha varit mörkret, säger räddningsledaren Tommy Lindgren.