Visa endast rubriker

Kvinna påkörd på övergångsställe

En 70-årig kvinna skadades när hon blev påkörd av en bil på Skönsmon i går eftermiddag.

Kvinnan blev påkörd på ett övergångsställe. Men ska ha gått mot röd gubbe.

– Föraren såg inte kvinnan. Det kan ha varit mörkret, säger räddningsledaren Tommy Lindgren.