Fre, 2009-10-30 07:00
Det fanns mycket att göra för höstlovslediga ungdomar i Sundsvall i veckan.
Drakstadens åkpark vid Västhagen har haft extra öppet. När Dagbladet hälsade på var lokalen fylld av åkare av alla kategorier. Många passade på att åka BMX, skateboard och inlines.