Tors, 2010-02-11 07:00
Kenneth Westberg blev moderat i går.
En månad efter utträdet från Socialdemokraterna är Timrås forna kommunalråd tillbaka i kommunpolitiken, men ”på andra sidan”.
– Jag har gjort mitt val och det står jag för, säger han.