Visa endast rubriker

Kenneth Westberg byter från rött till blått

Kenneth Westberg blev moderat i går.

En månad efter utträdet från Socialdemokraterna är Timrås forna kommunalråd tillbaka i kommunpolitiken, men ”på andra sidan”.

– Jag har gjort mitt val och det står jag för, säger han.