Visa endast rubriker

Köpte champagne med "chefens" kort

23-åringen beställde flaskvis med skumpa på krogen.
– Chefen betalar, sa han till bartendern – och lämnade fram någon annans Visa-kort.
Nu döms Sundsvallsbon för bedrägeri.