Tors, 2009-08-27 06:00
Det krävdes tre läkare, fyra besök på sjukhuset och tog tio dagar innan man upptäckte att Wilmer hade en fraktur på benet.
Nu har hans föräldrar anmält Sundsvalls sjukhus till Hälso- och sjukvårdens ansvarsnämnd.
– Det är fruktansvärt att tänka på hur ont han måste ha haft, säger Helen Engblom.