Visa endast rubriker

Fyra tillsjukhusefter olycka

Natten mot i går kolli-derade två bilar i centrala Sundsvall.
Fyra personer fördes i ambulans till Sundsvall sjukhus.
Ingen av dem var dock allvarligt skadad.