Visa endast rubriker

”Det känns naturligt attprotestera”

Med trumspel, färgsprak­ande plakat och gycklare mötte esteteleverna politik­erna utanför kommunhuset i går.
– Det känns naturligt att protestera när de pratar om att lägga ner oss, säger 17-åriga Amanda Edlund, som själv studerar bild och form.