Mån, 2009-10-12 06:00
Det blir ingen skola i Vin & Sprits gamla lokaler i Sundsvall.
Prolympia och fastighetsägaren har kommit överens om att inte gå vidare.
– Jag trodde personligen att det skulle lösa sig, så jag är naturligtvis besviken, säger Prolympias vd Kjell Linde.