Visa endast rubriker

Det blir ingen skola i gamla Vin & Sprit

Det blir ingen skola i Vin & Sprits gamla lokaler i Sundsvall.

Prolympia och fastighetsägaren har kommit överens om att inte gå vidare.

– Jag trodde personligen att det skulle lösa sig, så jag är naturligtvis besviken, säger Prolympias vd Kjell Linde.