Visa endast rubriker

1500 strömlösa

Runt 1500 elabonnenter i södra delarna av Växjö kommun och en bit in i Tingsrydskommun är just nu utan el.

Enligt eon arbetar man på att lokalisera felet och hoppas att alla skall ha strömmen tillbaka inom kort.

På företagets hemsida skriver man att strömmen bör vara tillbaka klockan 19.