Tis, 2009-06-16 03:00
KARLSKRONA Karlskronabor tvingas gå till socialen i väntan på pengar från försäkringskassan och a-kassan.
Men även där är det för lång väntetid.
– Människor som aldrig hade behövt socialbidrag måste få pengar medan de väntar. De har inte marginaler för några förseningar.