Lör, 2010-09-25 10:21
Länsstyrelsen i Sörmland har hittat två nya namn för Sverigedemokraterna i Oxelösund. Den tidigare kandidaten valde ju att hoppa av.Men ytterligare två namn har alltså hittats på partiets valsedlar i kommunvalet och nu har Valmyndigheten noterat ett av namnen, som Sverigedemokraternas representant i Oxelösund.