Fre, 2010-07-02 08:48
Återöppningen av Halmstad teater försenas med flera månader. Anledningen är att upphandlingen inte fungerat. Tanken var att teatern skulle öppna igen första januari 2011 men tidigast första april kan det bli öppning igen. Det innebär att planerade evenemang skjuts på tiden.