Mån, 2010-09-27 14:53
Det ska bli enklare för dem som har försörjningsstöd att få ut sina pengar. Det vill Eskilstuna kommun, som nu gör det möjligt att få pengarna på ett betalkort, som kan användas i de flesta affärer, enligt kommunen.