Visa endast rubriker

Eskilstuna City ställde till det

Eskilstuna City missade i går chansen att säkra spel i division 2 till kommande säsong. Det hade räckt med seger mot bottenlaget Vallentuna, men det blev nu en onödig förlust med 3-2.