Tors, 2009-08-27 09:12
Biljätten Ford vill sälja Volvo Personvagnar innan årets slut och är inte intresserade av att behålla en minoritetsandel i bolaget, uppger Bloomberg News. Fordvill ha dryg två miljarder dollar för bolaget.