Tis, 2010-07-13 05:50
Skolinspektionen har den 22 juni mottagit en anmälan avseende en elev på Våmhus skola. Anmälan rör elevens behov av särskilt stöd i engelskaundervisning. Det tas även upp att samarbetet mellan föräldrarna och skolan varit bristfällig.