Ons, 2009-06-24 10:26
Stockholmsbörsen ökar på onsdagsmorgonen försiktigt efter uppgångar i Asien och en svag nedgång i USA. Strax efter klockan 10 hade OMXS-index ökat med 0,7 procent till 235,6.