Visa endast rubriker

Underleverantörer lämnade åt sitt öde - nobbas av staten

Fordonsindustrins underleverantörer tror att botten är nådd. Men krisen har slagit hårt mot branschen och staten har lämnat underleverantörerna åt sitt öde.