Visa endast rubriker

Tillbaka på skolan efter 50 år

För 50 år sedan sprang de ut i livet som nybakade studenter. I går samlades avgångsklasserna från 1959 på Vasaskolan för att träffas och minnas.
– Det är lite pinsamt när man inte känner igen folk, säger Kia Sjöström.