Lör, 2009-05-09 10:36
För 50 år sedan sprang de ut i livet som nybakade studenter. I går samlades avgångsklasserna från 1959 på Vasaskolan för att träffas och minnas. – Det är lite pinsamt när man inte känner igen folk, säger Kia Sjöström.