Tis, 2010-07-27 05:50
För första gången på många år har Falun-Borlänge Golfklubb arrangerat en golfvecka på banan i Aspeboda. Fyra dagars tävlande – och det blev stor succé. Räkna med att det här blir en tradition framöver.