Fre, 2009-08-28 09:12
Stockholmsbörsen verkar inte längre billig för utländska placerare. Den varningen kommer från AMF:s aktiechef Anders Oscarsson och han får medhåll. Bakgrunden är den snabba kronförstärkningen.