Lör, 2010-07-10 09:24
På flera företag i Dalarna finns exempel på att sommarjobbare utnyttjas och har dåliga anställningsvillkor. På en servering i Ludvika så säger semestervikarierna att de bland annat tvingas ha jourtid utan ersättning, och ska sedan vara bredda på att rycka in om det blir fint väder.