Ons, 2009-07-01 11:21
Första halvårets omsättning på Stockholmsbörsen är hälften så stor som 2007. Avsluten är 30 procent fler, samtidigt som 10 procent av handeln äger rum i London. ”Ett förändrat beteende”, säger Stockholmsbörsens vd Erik Thedéen.