Visa endast rubriker

Sömnigt halvår på börsen

Första halvårets omsättning på Stockholmsbörsen är hälften så stor som 2007. Avsluten är 30 procent fler, samtidigt som 10 procent av handeln äger rum i London. ”Ett förändrat beteende”, säger Stockholmsbörsens vd Erik Thedéen.