Fre, 2010-07-02 09:59
Vad skulle Falun vara utan sina invånare? Den frågan har fotografen Håkan Olsén och Linda Norén från Centrumföreningen tagit fasta på.Nu finns dom förevigade på fotoutställningen Falufolk, i Geislerska Parken, som pågår hela sommaren.