Ons, 2009-08-26 14:15
Regeringen satsar 8,4 miljarder på aktiv arbetsmarknadspolitiken. Reinfeldt kallar den nya insatsen - Lyftet - för en form av klassiska beredskapsarbeten. "Alla är inte likadana. En hel del har utbildning men saknar jobb", sade han.