Visa endast rubriker

Privatägda Furuvik gick med 8 miljoner i vinst

Furuviksparken gick åtta miljoner kronor plus i fjol.
– Det är såklart jätteroligt. Vi har medvind nu, säger vd:n Tom Widorson.
Vinsten ska användas till att bygga klart schimpansernas hem – och att skapa ”regionens häftigaste äventyrsbad”.