Tors, 2009-03-12 01:00
Furuviksparken gick åtta miljoner kronor plus i fjol.
– Det är såklart jätteroligt. Vi har medvind nu, säger vd:n Tom Widorson.
Vinsten ska användas till att bygga klart schimpansernas hem – och att skapa ”regionens häftigaste äventyrsbad”.