Fre, 2009-09-04 16:30
Ett område utanför polishuset i Falun har spärrats av. Det efter att en person lämnat in ett föremål som bedöms vara explosivt. Polisens bombgrupp från Stockholm är nu på väg till Falun. Vid 18-tiden beräknas bombexperterna vara på plats i Falun för en bedömning av läget. Polisen bedömer dock explosionsrisken som låg.