Lör, 2009-05-09 22:59
På lördagskvällen skulle polisen stoppa en bil på E18 – då trampade föraren på gasen, och höll på att meja ner poliserna.
- De fick kasta sig från sidan av vägen, säger Sven-Åke Hammar, vakthavande befäl för polisen i Västmanland.