Mån, 2009-06-15 00:00
I början av april ringde en telefonförsäljare till Lotta Nilsson. Hon gick med på att få informationsmaterial hemskickat. Men i stället fick hon en räkning på 228 kronor.
– Jag har aldrig varit med om det här förut. Jag tycker att jag är duktig på att säga nej, säger hon.
Konsumentvägledare Kristina Fält anser att det är försök till bedrägeri.