Tors, 2010-07-15 05:50
Ganska precis på klockslaget 18 på onsdagen intog åtskilliga musiker Orsas gator och torg.
- Den sydländska stämningen gör yran så trevlig, tycker Stig Nilsson, iklädd sin speciella yranslips, välfylld med knappar efter alla yror han deltagit i.