Visa endast rubriker

Okej med bar överkropp på stan?

Värmen ligger på och det är skönt att lufta kroppen i hettan. Men hur mycket får man egentligen ta av sig? Modeskaparen och stilexperten Camilla Thulin avråder strängt från shorts på jobbet, så tillvida du inte är exempelvis viltjägare. Men även kring hur man ska gå klädd på stan har diverse stilexperter uttalat sig på sistone. DD frågade folk på stan i Ludvika vad de anser om klädseln i värmen.