Tors, 2009-08-13 17:32
Finansmarknadsminister Mats Odell är kritisk till de bonuspengar som avsatts i de svenska bankerna. "Jag tror bankerna överväger om det verkligen är lämpligt. Det är en imagefråga" säger Mats Odell till E24.