Tis, 2009-05-05 00:00
Sorgen och förstämningen över olyckan är stor bland Årsundas ungdomar. Nu har idén fötts att hedra de båda kamraterna med en helnykter skolavslutning.
– Det är något det talas om och jag vet att både ungdomar och föräldrar har engagerat sig, säger kyrkoherden Anita Jansson.