Tis, 2010-03-09 15:46
Ann-Marie Orler har ansökt om att bli entledigad som länspolismästare i Västmanland, eftersom hon i måndags utsågs till högste chef för FN:s polisstyrka. Nu utannonseras hennes tjänst.