Sön, 2008-11-09 17:06
Västerås IB:s innebandy damer fortsätter att ha det tungt i elitserien. Gårdagens förlust mot Endre följdes upp med ännu en förlust på hemmaplan, idag mot Balrog. Stockholmslaget Balrog vann med klara 9-1.