Sön, 2008-11-09 17:56
Nya brakförluster för VIB-damerna. Men trots 3-7 mot Endre och på söndagen 1-9 mot Balrog är tongångarna positiva. - Jag tycker fortfarande inte att vi är så mycket sämre, säger tränaren Jimmy Nore.