Visa endast rubriker

Maud Olofsson vill sälja SAS

Näringsminster Maud Olofsson säger att regeringen vill sälja SAS. Men först måste bolaget få ordning på sin ekonomi. "Vi har ju hela tiden sagt att vi vill sälja SAS".