Mån, 2009-10-12 00:00
Han har varit med på älgjakten förr, men den här gången kommer det att bli annorlunda.
I dag är det första gången som Magnus Brodd är en av jägarna och sitter på ett eget pass.
– Det känns stort och vuxet, säger Magnus.