Visa endast rubriker

Mästarlaget ror hem segern

Siljansroddens mästarlag Siljansäsar’n fick hårt motstånd i årets sista deltävling i Leksand.
Brudpiga III, Västanvik, bjöd stenhård kamp in på mållinjen.
- Vi vann nog tack vare att vi tog en ”tia” på slutet, tror rorsman Per-Olof Smångs.
På damsidan vann dock Brudpiga III, både i Leksand och totalt.