Fre, 2009-07-03 10:32
Stockholmsbörsens marknadsandel föll tungt i juni, från 87 till närmare 80 procent. Knappt två år efter börsmonopolets avveckling görs vart femte affär i OMX30 i London. "Det kan gynna oss", säger Stockholmsbörsens chef Erik Thedéen.