Ons, 2009-07-01 08:14
Den demografiska utmaning som väntar är gigantisk, säger LO:s ordförande Wanja Lundby-Wedin. All kraft måste därför läggas på att behålla de unga i arbetskraften. Men regeringen erbjuder bara ”passivpolitik”.