Tors, 2010-07-08 05:50
Landstinget borde lyssna på medborgarnas vilja och öppna en filial till Säters vårdcentral i Gustafs eller Stora Skedvi. Det menar Säters kommunalråd Abbe Ronsten (S). - Jag tycker att det är viktigt för Gustafs och Skedvi.