Visa endast rubriker

Landshövdingen rasar över usel mobiltäckning

Landshövding Ingemar Skogö slåss för att västmanlänningarna ska kunna använda mobiltelefon och mobilt bredband i hela länet. I ett brev till operatörerna klagar han på den dåliga täckningen.