Visa endast rubriker

Läkare förlorar sin legitimation

En läkare i Mora som varit alltför frikostig med att skriva ut narkotiska läkemedel till flera patienter förlorar nu sin läkarlegitimation efter ett beslut i Hälso- och Sjukvårdens Ansvarsnämnd, HSAN.