Ons, 2009-09-02 16:04
En läkare i Mora som varit alltför frikostig med att skriva ut narkotiska läkemedel till flera patienter förlorar nu sin läkarlegitimation efter ett beslut i Hälso- och Sjukvårdens Ansvarsnämnd, HSAN.