Visa endast rubriker

Läkare anmäld för att ha missat skallröntgen

En läkare vid lasarettet i Mora har av mamman till en man i 20-årsåldern anmälts till hälso- och sjukvårdens ansvarsnämnd för att läkaren inte låtit genomföra en skallröntgen i samband med ett besök vid lasarettets akutvårdsmottagning.