Tors, 2009-05-14 17:14
Finansmannen Sven Hagströmer tycker att regeringen bör hota med kvotering av kvinnor i bolagsstyrelserna. Men i hans egna sfärbolag är det färre kvinnor än snittet, visar E24:s granskning. "Det är inget bra", medger Hagströmer själv.