Ons, 2010-07-14 05:50
Det åskade rejält i Dalarna under natten mot tisdagen. - Ja, det var ovanligt kraftigt, uppger Thomas Karlsson, till förordnad driftschef hos Fortum i Karlstad, som håller koll på elnät i stora delar av Dalarna.