Visa endast rubriker

Kontraktsjakten

Ericsson undertecknade igår avtal värda 1,7 miljarder dollar med kinesiska mobiloperatörer. Det skedde inför ögonen på kinesiska företagare som den här veckan är på besök i Sverige för att knyta affärskontakter.