Visa endast rubriker

Kommunen rekryterar höga tjänstemän

På kort tid har fem höga tjänstemän slutat i Norbergs kommun. Men det handlar inte om någon protest eller konflikt, försäkrar kommunens kanslichef Staffan Mood, det beror på lite olika omständigheter säger han.