Sön, 2009-08-09 09:12
Två yngre män greps av polis under natten mot söndagen, när de i Östersundstrakten åkte omkring i vad som visade sig vara en stulen bil. Båda släpptes efter polisförhör. De är misstänkta för narkotikabrott och den ene, som körde bilen, även för drograttfylleri.